Bakom mina solglasögon

Idag är det sol! Våren håller på att komma nu, yes! Den snön som kom för några dagar sen är borta redan nu och det blir varmare och varmare!
Idag var jag utan jacka och la ute och solade på studsmattan med mina solglasögon och musik från mobilen, skönt! Många utropstecken det blir. Annars har det inte hänt något idag, har sovit ut ordentligt och sen bara varit ute.
Så gött att våren är här!
Ja, jag ser jätteglad ut på bilden. Fast det kan bero på att mamma sitter i andra änden av soffan och försöker ta foto på mig med hennes nya kamera och jag blir förbannad för jag har sagt till henne att sluta. Men meningen med bilden - solglasögon! Och sol på sidan! Just nu sitter jag med en filt över huvudet och datorn bara på grund av mamma med det börjar bli lite varmt om huvudet så tar nog av den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0