Att vara positiv

Shuu mannar! Sitter vid ett bord och lyssnar på regnet som verkligen öser ner, lite småmysigt kan det vara om man inte är ute men om man är inne och lyssnar är det mysigt. Och om det är hyfsat torrt på morgonen när man ska cykla också.
Iallafall så sitter jag och småsjunger för mig själv, är så glad av någon anledning fast det mesta är skit. Vet ni varför? Jag tror jag vet. Jag har ändrat inställning helt när det gäller skyttet. Jag har blivit så positiv just när jag inte skjuter även hur dåligt det har gått så försöker jag att vara glad och snäll. Och det är så mycket bättre! Vår skytteförening förstår ni, Gammalstorp SKF, har en väldigt bra gemenskap tycker jag! Nästan alla, iallafall alla som skjuter regelbundet, är schyssta mot varandra och man lär känna nya folk! Jag älskar verkligen vår förening, alla är så snälla! Jag har ju varit där i... Det måste vara 3-4 år nu och jag känner ju de flesta mycket bra och vet att alla är supersnälla! Och dessutom är de ju såklart riktigt duktiga på skytte och lär en om det! Så om ni söker efter ett varmt välkomnande och fantastisk gemenskap så kom till Gammalstorp SKF och prova på skytte, vem vet, ni kanske blir uttagna till OS 2012? Hahaha kanske inte på den korta tiden men ja, 2016 kanske? Man vet ju aldrig. Iallafall, nåt jag lärt mig nu de senaste veckorna är att vara positiv mot andra även hur dåligt det har gått när man tex skjutit, då får man det positiva tillbaka!
Så om jag är lika positiv på boxningen som jag ska prova på imorgon, vem vet vilken respons jag får tillbaka, riktigt positiv kanske?
Men samtidigt är det svårt att vara positiv, särskilt i skolan... Det är verkligen inte bra där.
På tal om skolan, nu måste jag plugga till mitt prov imorgon. No, fysik, elektromagnetism, jag kan nästan ingenting känns det som, usch.
Var positiva!♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0