Again

Klockan är mycket. Igen. Varför blir det alltid så här?
Kort beskrivelse innan jag går och lägger mig, ska upp tidigt imorn men ändå senare än vanligt eftersom jag är på Lalandia, skönt.
Bilresan gick snabbt, har spelat på brorsans ds som jag får låna.
Det blev en timme i Tyskland så har varit i 3 länder idag.
Har blivit utskälld av en dansk för att jag gick upp ett steg på rutschkanan på fel håll för att kolla om Line och Thindra skulle åka ner. Förlåt så mycket då...
Kollat på fotboll på en storskärm inne vid centret, Champions League, Barcelona-Arsenal. Barcelona överlägsna och vinst med 3-1. Avslut: 19-0 sa pappa. Säger mycket om matchen. Arsenals mål var självmål av Barcelona så att ni fattar det.
På brorsans ds har han ett kul spel som handlar om att man ska rädda miljön, det är faktiskt roligt.
Jag har tagit jättesnygga *host* bilder som säkert ska visas här någon dag.
Coca-colan i Danmark är smaklös. Pommes strips här smakar super.
Det går ganska bra att lära mig att sluta svära. Rackarns rabarber, fy fabian och hällevik försöker jag säga istället.
En sak gjorde mig liiite glad idag. Det värmer i hjärtat men ännu har jag inte sett nåt underbart med livet. Det kommer väl snart hoppas jag.
Imorn ska det badas, femte året i rad nu i samma badhus? Nej, det är inte jätteroligt längre.

Kommentarer
Postat av: Sannie

tack för förslagen! Jag tror jag lyckades hitta ngåot bra igår eftermiddag! :)

2011-03-09 @ 09:16:28
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0