Vilda lekar... Eller ja, ungefär.

Hello there. Hemkommen och även välbehållen, det var ett lite vilda lekar på kalaset! Haha nej jag skojar bara men lekar var det faktiskt, för en gångs skull...
Spotta råttor fick några köra först, jag var inte med då jag inte klarar av att ens känna konsistensen av godis i min mun. Och tänka sig - själva födelsedagsbarnet vann!
Efter det skulle man para ihop sig med någon, eller rättare sagt, man blev ihopparad. Det var flickvän och pojkvän som blev ihopparade, alltså par. Nu har ju inte jag en partner (lustigt ord), iallafall inte här..., så jag och bror fick köra. Köra skottkärra. En skulle köra med en ögonbindel på sig och den andra skulle sitta i skottkärran och säga vart den andra skulle gå. Alltså... Det gick verkligen inte bra.

Ganska trevlig kväll var det iallafall!

Imorgon blir det kalas igen... Ööh. Min förkylning har faktiskt blivit värre igen så jag varnar alla som kommer hit, ni kan bli smittade, woogedy boogedy!
Yes, jag är trött, det märks.

Godnatt darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0