Nu är det tv-tid

Riktigt varmt idag också, runt 25 grader, skönt! Alltså, jag vet inte om jag är den enda, men ibland kan jag verkligen tycka att det är för varmt, till och med när det är 25 grader. Men då är det om jag ligger stilla mitt ute i solen. Men man ska inte klaga då kyla nog är värre.

Kl 16-19 är det tv-tid som gäller, haha. Nej men det är ju dubbelavsnitt av Simpsons, sen är det Family Guy, Scrubs, How I Met Your Mother, 2½ Men. Love it. Just nu är det Scrubs, nice.
Har också varit ute och solat idag lite medans jag lyssnade på musik. Musik som jag somnade till igår, blandat med mina tårar...
Neeeeej, fick hicka nu, irriterande! *hick hick*

Nu ska jag kolla vidare på Scrubs och äta lite, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0