Trött = panikslagen för allt

Igår somnade jag kl 16. Sov väl först till klockan 21.30 kanske, då väckte mamma mig och sa att jag skulle äta något, hade inte ätit sen lunchen på skolan. Jag sa att jag skulle, men jag somnade såklart igen. 23.30 väcker pappa mig och frågar om jag verkligen ska sova i kläder och allting på. Nej, då gick jag faktiskt upp och duschade, haha. 00.00 la jag mig igen. Kl 1 ringer telefonen och jag pratar i ungefär 40 minuter. Somnar som en stock.
Så ja - jag har sovit mycket länge och jag faktiskt piggare på morgonen än vanligt.
Men nu idag har jag gått runt, runt, runt... Nu är jag så trött så att jag blir panikslagen för riktigt mycket.
När vi körde hem hoppade det helt plötsligt ut en älg på vägen, jag börjar skrika som in i bomben och tar händerna för ansiktet. Jag var så rädd så att mamma började skratta åt mig. Tillslut grät jag av skratt själv.

Och nu för en stund sedan gick jag runt och typ skrek och pipte någonting om att jag inte kunde prata med någon... Sen loggade jag in på skype och blev genast lugnare när jag visst kunde prata med någon. Så snabbt gick den panikattacken över.
Jag är övertrött tror jag.

Dessutom så på 36 timmar så har jag ätit en chokladboll och typ två pannkakor.
Jag, behöver äta? Nää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0