SRF

Hallå och godkväll. Anledningen till att jag inte bloggade igår är enkel - Sweden Rock Festival.

Stack till lilla Norje direkt efter skolan med bussen tillsammans med Nattis, vi gick runt där i flera timmar och bara kollade på allt folk, åt langos och drack cola. Men jag märker direkt att jag inte är alldeles förtjust i SRF, jag vet inte riktigt varför. Men man märker att tex Killebom passar mig mycket bättre - iallafall förra året då jag hade grymt kul.
Som vanligt så är det några fulla personer som faktiskt är lite småroliga när det inte är för mycket. Idag har de sagt "Tjena ladies", frågat om vi hade eld (Nattis trodde de menade en brasa, ehm...?), och vi ville visa ringtån och om vi hade det bra. Det är alltid något sådant.

Just nu sitter jag mest och håller på att deppa ihop. Vill inte mina föräldrar att jag ska få träffa min kärlek, min älskade älskling? Det verkar inte som det men jag SKA göra det. För vet ni varför...?
JAG ÄLSKAR HONOM♥

Har inte orkat blogga idag heller och detta inlägget skulle kommit ut igårkväll men det funkade inte att publicera det konstigt nog. Skitsamma, det finns faktiskt viktigare saker i livet. Kärlek.

Förresten, igår fick jag reda på mitt resultat på SoS-provet! Och vet ni vad...? 67,5/70,5 poäng, MVG! Jag är faktiskt ganska stolt, jag brukar inte på MVG på no-prov! Imorgon ska vi ha A-delen på sista matteprovet och B-delen på måndag, det måste väl ändå vara sista provet...
Men nu ska jag nog faktiskt sova eller något, är grymt trött efter SRF igår och dessutom blir jag trött när jag är förbannad och ledsen. Men jag är glad ändå? Vet ni varför? Jag är kär. Grymt mycket.

Han funkar som en medicin också, visste ni det? Jag har ju stresshuvudvärk men när jag pratar med honom försvinner den... Hans lugnande röst har en lugnande effekt, bra va?



Band och artister för detta årets Sweden Rock Festival! Finns såklart fler säkert men detta är väl de största. Som ni ser - Ozzy Osbourne ska komma hit, till lilla Sölvesborg och Norje!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0