Söndag

Söndag. Tråkdag. Slappedag. Kalla det vad du vill, det är söndag.
Denna söndagen för mig har hitintills inneburit sova och vara vaken i perioder. När jag har varit vaken har jag vilat min blick på något underbart. När jag har sovit har jag... Sovit.
Nu har jag precis ätit lite, har knappt ätit någonting på 4 dagar eller något men jag är inte alls hungrig även om jag knappt äter någonting. Jag är lite konstig av mig, det är ingen nyhet.
Annars har det inte hänt något mer idag faktiskt. Jo, jag har duschat, ytterst intressant må jag säga. Kliat ihjäl mina myggbett. Jag har lyckan att alltid få minst 50 myggbett på benen samtidigt. Just nu är det bara 4 men sommaren har precis börjat. Och alla ärr från förra årets myggbett är inte borta så ni må tro att jag har världens snyggaste ben. Höhöhö.
Nu vill jag spela något skit. Shuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0