SOMMARLOV!

Nu lämnar vi skolan i 2 månader och 1 dag, så j*vla GÖTT!

Jag har slutat 8:an. Fattar ni? 8:AN!!!! 9 år i skolan är avklarade. Hur många som är kvar har jag ingen aning om men minst 1 såklart. Nästa läsår tillhör jag de äldsta på skolan. Svårt att förstå, man har alltid levt med de som är minst en årskurs högre, kommer sakna dem liiite. Men jag klarar nog mig.
Betygen har man också fått såklart, ni kanske får en liten titt på dem sen. Jag skäms inte för mina betyg fast jag vill gärna ha högre såklart.
Men jag kan tänka mig att det känns skönare för vissa... STUDENTERNA!

Såg Johan från skyttet ta studenten idag! Han fick ett bi eller något att hänga runt halsen av mig och mamma och kramar såklart. Har känt honom sen han var 15 eller något och nu har han tagit studenten! Det får mig att känna mig liten...
4 år tills jag tar studenten... Förhoppningsvis.

Här är lite bilder, enjoy.
2 månader och 1 dag tills jag passerar igenom här igen...


Med tanke på den här skylten och att eleverna i Johans klass hade byggt ett tak över vagnen, kan ni gissa vilket program han gick?


GRATTIS TILL ALLA STUDENTER 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0