Sjuk igen?

Argh, jag håller nog på att bli sjuk igen. Jag hade precis börjat bli frisk nu ju och så blir man sjuk igen, tjoho. Eller ja, det är vad mamma och pappa tror iallafall. Jag själv tror egentligen bara att jag är lite (mycket) sliten av skolan men jo - jag är nog sjuk. Har nog lite feber, sov sjukt mycket igår ju och har sovit länge idag tills jag blev väckt av telefonen som ringde. Det var någon som rabblade upp sjukt många gånger "Axel, axel, axel, axel, axel". Inte namnet Axel dock, utan axel på kroppen.
Han älskar min axel.

Det händer verkligen ingenting i mitt liv just nu som jag kan skriva om egentligen. Ingen blogginspiration alls, hjälp mig?

Jag orkar ingenting, inte ens flytta över lite bilder från en mapp till en annan, så trött är jag så att jag inte ens orkar göra det.
Det enda jag orkar göra nu är att sitta och längta... Och ner och värma lite mat i micron annars börjar min mage skrika ihjäl sig.
Maaaage.

Älskar mina kläder jag har på mig idag, bara så att ni vet. Kan ju vara roligt att veta... Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0