Och nu drar jag iväg igen...

Snart drar jag iväg - igen. Kalas mitt i ingemansland utanför Kristianstad för min kusins pappa. Okej, jag erkänner väl att jag ändå har varit hemma i ungefär 3 timmar och kunnat blogga och allt möjligt skit men ni vet, när man är hemma själv, har ett playstation, ett Singstar och en underbart hes röst så är det bara till att rocka loss framför mikrofonen! Hehehehe... Det är vad jag har gjort väldigt länge och nu har jag ont i halsen. Smart tänkt.

Förkylningen fortsätter. Snörvel, snörvel, host, host.
Sverige vann fotbollen igår med hela 4-1! Superdupermegadunderbra. Att jag och Evelina var väldigt okoncentrerade under första halvlek och inte ens på plats under andra halvlek är ju en sak. Right?
Kul hade vi iallafall och kvällen/natten avslutades med film, först Fyra Födelsedagar Och Ett Fiasko och sedan Varannan Vecka. Jag sov under halva andra filmen, hade pratat i telefon och varit ledsen och förbannad och då blir jag automatiskt trött. Men det är löst nu, oroa er inte. Älskling, jag tänker på dig♥

Nej nu minsann, klänningen är på, det är meeeegavaaaaaarmt så att man håller på att smälta bort i solen. Och då överdriver jag verkligen inte.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0