Mmm... Jordgubbar

Sitter och äter på några jordgubbar jag hittade ute vid växthuset, fy fabian vad gott det är!

Jordgubbar och kiwis är lätt det bästa när det gäller frukt och bär!

Midsommarfest hos grannarna har det varit idag då, det är en amerikanska och en 08'a som bor där, höhö... Okänt folk blandat med grannar där. Hmm, vad ska man säga, det var en amerikanska, en 08'a, en australienare, en finsk, en Hälsinglandare och resten här nerifrån! Så var det ungefär iallafall, haha. Hyfsat var det väl där iallafall men jag stack hem efter ett tag, kände inte för att vara där mer. Var ju bara till att gå några meter för att komma hem ändå så.
Ikväll får vi se vad som händer, förhoppnigsvis skypesamtal. En film ska säkert också hinnas med att kolla på. Och musikvideon till Fela Igjen med Opptur ft. Alexander Rybak, haha, jag är helt kär i den låten, ni måste söka på den på youtube!

Den låten ska vi dansa till, du och jag...

Sjörövar-Fabbe är också en bra låt... Astrid Lindgren♥

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0