Mitt tangentbord är nästan helt friskt nu!

Bara högerpil som inte funkar nu verkar det som, allt annat fungerar som smort igen helt plötsligt, till och med backspace!
Ska väl ta och skriva om matchen igår, gissa hur mycket energi jag har? Noll.

Hade ett ytterst trevligt samtal med några 9:or idag när jag satt och pratade i telefon. Tydligen var jag riktigt ordentligt full i lördags på Sweden Rock när Ozzy Osbourne spelade, jag stod och spydde i en soptunna. Enligt dem då. Enligt mig själv satt jag hemma och pratade på skype och drack mjölk. Sen ska man tydligen ta mig på axlarna och säga att jag är king och att man diggar min stil.
Sakna 9:orna? Nja, lite kanske. De är härliga ibland men oftast - idioter. Svårt att förklara dudes.
Fick reda på mitt bildbetyg idag, sänkt från ett VG till ett G, f*n. Men jag hade förväntat mig det, förstod ju int varför jag hade ett VG från början och dessutom hade jag ju det lite svårt i mitten av terminen... Det påverkade nog bilden mest då min arbetsförmåga stod på noll.

Jag är helt nollad.

Kollar på en film på tvn nu som heter Avalon High, den verkar faktiskt ganska bra. En Disney film, fast inte som de tecknade då.

Sitter och drömmer mig bort... Till sådant som kan hända. Inom en väldigt kort framtid... Och kanske för all framtid.
Fick hem lite kläder idag som beställts frå internet. En tröja (typ magtröja eller något), en klänning och två par leggins. Skulle haft en blårutig skjorta också men den var slutsåld tyvärr.
Sista veckan påbörjad nu innan sommarlov... GÖTT!

Alltså vad i... Jag drömde att min telefon ringde och sen vaknade precis när jag drömde det av att telefonen ringde? Klockslag okänt, höhö. Så om jag drömmer saker kanske det bara dyker upp när jag vaknar? Hmm... Gissa om jag ska drömma saker, hehehehe...

Fortsatt tv-kväll antar jag.

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0