Mår lite bättre

Äntligen har jag börjat må iallafall lite bättre nu! Det är hostan och snörvlet som är kvar, kanske febern också. Men har nästan inte ont i halsen eller bihålorna längre, skönt!
Så det kanske blir så att jag är hos Evelina ikväll, men tror faktiskt inte det, jag hostar verkligen jättemycket.
Vaknade inte lika sent idag som igår, tack och lov! Vaknade av telefonen som ringde, var väl bra att jag blev väckt? Kollade klart på en film efter det, Good Luck Chuck, haha, jag älskar den filmen! Tyckte den var riktigt bra!
Nu är jag verkligen megahungrig. Åt en skål med flingor igår efter att inte ha ätit på typ... 29 timmar. Jag tror jag behöver äta nu.

Fint väder är det ute också, kanske ska ut och sola lite? Vi får väl se vad dagen har att erbjuda för sjuklingar som jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0