Ligger back i sömnen

Det var vad mamma sa att jag gör, ligger back i sömnen. Allså - jag behöver sova nu egentligen.
Dagen har varit ganska rolig iallafall! Började inte förrän 9.50, sweet. Samlades vid Glashyttan med klassen. Hälsade på ett par otroligt coola tuppar och hönor innan vi gick in i Glashyttan. Lyssnade på en glasblåsare när hon pratade om glasblåsning och sådant, sedan fick vi också testa att blåsa glas om vi ville. Jag hade ingen lust till det faktiskt så jag avstod. Har ju gjort det innan.
Lunch vid ruinen efter det, eller rättare sagt, på ruinen. Man måste ju sitta på ruinen, inte vid den, eller hur?
Glassbåten efter det! Dyrt som in i, men gott också. Mycket gott.
Hem och sitta och prata vid skype lite och ja, nu är jag här. Kan man säga.
Vet du varför tjejer har överdel på stranden?
För att de inte ska spilla ut mjölken?
Alltså... Jag skrattade som jag vet inte vad.

Och här kommer bilder, tadaaa!
Mmmm.... Glass. Och vet ni förresten? Igår fick jag äta laktosfri glass på elevens val. Läraren sa att den smakade precis lika gott som vanlig glass. Den smakade havre.


VI ÄLSKAR MOBILKVALITÉ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0