Jag hade ju lite rätt iallafall...

3-1. Hmm.... Hade lite rätt iallafall, Mjällby ledde först med 0-1 och David Löfquist gjorde målet. Men Syrianska lyckas peta in 3 bollar.
Bagarn skadad, Nicke skadad... Skallskada på Bagarn och lårskada på Nicke.
Mjällby spelade i Assyriskas svarta dräkter ikväll, ska jag vara ärlig såg spelarna riktigt bra ut i svarta dräkter! Fast gulsvarta är mycket bättre såklart!

Normalt att gå in på toaletten och spela fiol... Konstig film på tv. Konstigt titelnamn också, Morrhår Och Ärtor, den är från 1986.
"Nää, man kysser och så flyttar man ihop så blir det radhus, jag blir pappa till Tompa som får flera barn och så dör han och så sitter jag där själv med alla barnbarn i en rullstol."
"Men du ser ju 120 år framåt!"

Jaja, Mjällby gjorde mål iallafall, det var faktiskt superviktigt!

Asgarvet när linjedomaren trillade över Mjällbys massör Mats Book när han tog hand om Bagarn vid sidlinjen. Han trillade omkull, fick ont och allt men man kunde inte låta bli att skratta, linjedomaren var verkligen koncentrerad i spelet! Bra att han inte trillade över Bagarn som låg skadad, han var faktiskt nära att göra det...
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0