Jag är... Hemligt ord.

Hehehehehehehehe. Här avslöjar vi icke privata saker.

Här är den som tänkte skriva för några timmar sen men snabbt fan sig upptagen med en början till sömn tills telefonen ringde, skype, skytte, duscha, skype, skrika "Vakna!!!", House och slutligen ett mycket intressant telefonsamtal, hehehe. Riktigt roligt, nu vet man lite nya saker. Nu får jag minsann sluta vara så mystisk... Hehehehehe.

Går rakt på sak. Jag är trött och ska sova nu.

Imorgon är det klassföreståndarens dag, glasblåsning, skoj tror jag iallafall! Blåsa glas, klippa glas och märka glas. Slutligen glassbåten. Vilket påminner mig om att jag måste kolla ifall jag har pengar i väskan, argh. Orkar... Inte...
Jag har annat skoj att tänka på. Hehehehehehe.

VG+ i matte, på väg mot ett MVG i 9:an, nice. Alla rätt på förra provet! Stolt.

Nej, mot sängen! Som jag redan är i... Zzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0