JAAAAAAAAAAAAA!!!!

En mycket trött MAIF-supporter ligger just nu i sängen med dunkande stresshuvudvärk men med den underbara tanken "JAAA, ÄNTLIGEN MJÄLLBY!".

En mycket härlig (och minst sagt välbehövlig) vinst med 2-1 till Listerlandets och hela Blekinges stolthet! Och jag kan tänka mig att den första målskytten, Marcus Ekenberg, kände sig... Överlycklig. Minst sagt. Andra målskytten blev min favoritspelare, Daniel Nilsson, FY FABIAN VA GÖTT!
Det Mjällby man känner igen var tillbaka idag, kämparandan, fin fotboll och hela lagkänslan - den kom tillbaka.

Annars idag har jag bara sovit riktigt länge och därför han jag inte skriva något här innan jag åkte till matchen. Efter matchen var jag med Evelina, kollade på Åshöjdens BK, längesen man såg den serien! Älskar den. I varje fall så trodde jag att matchen idag skulle sluta 2-1 fast inte med de målskyttarna, jag trodde David Löfquist och Adam Berner.

Noteras kan också att publiksiffran var ritkigt låg idag, 2 819 personer. J*vla medgångssupportrar, de hejar inte på Mjällby på riktigt... Följer man sitt lag och verkligen älskar det, ska man följa det i med och motgång!

Nu är jag riktigt trött, det har varit två sena nätter, den senaste dessutom tuff för det mentala. Tror nästan det rann några tårar nerför mina kinder.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0