Ingen rubrik påkommen

Skepp ohoj matroser! Vad händer och fötter? Här händer mycket som dock inte bör berättas. Är så trött på det. Jag själv sitter i min egna lilla värld istället, Skype och mobilen. Just nu finns människorna jag älskar där. Alltså, de är ju verkliga ockå men jag kan inte vara med dem just nu... Ja, ni fattar. Annars är ni lite dumma tycker jag. Fast det är ju bara min åsikt.
Senare ska det vara kalas här. Tjoho, 19 personer i detta lilla rucklet. Nej, jag skojar bara. Fast jag gillar inte huset speciell mycket men det får väl duga antar jag, jag är ju inte riktigt så stor så jag kan flytta hemifrån ännu. Iallafall inte själv. Jag är ju ett gränsfall som pappa säger - varken barn eller vuxen.

Nu ska här plattas hår för jag har oerhörd lust med det!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0