I'm so sorry

Men med mig sjuk och att blogga fungerar inte riktigt.

Det blir verkligen bara värre och värre. Halsen, bihålorna, hostningar, nysningar och rinnande, fy fabian säger jag bara! Idag var jag nog ganska nära att svimma i skolan också, helt plöstligt så bara blev allting alldeles vitt nästan... Man brukar ju säga att det svartnar för ögonen men är jag den enda som tycker att det vitnar för ögonen? Men jo, jag är ju lite onormal.
För att fortsätta med klagandet så har ju jag haft spända axlar ända sen jag började med skyttet och nu har det blivit något rejält skit i vänsteraxeln, det är svullet, spänt och gör verkligen skitont. Som pappa sa, jag behöver nog gymnastik av något slag och massage. Ont i benet/foten av okänd anledning. Kan bero på vandringen igår men kanske också den snea foten som det tydligen inte är något fel på fast jag vet att den blev sne när jag skadade mig och att den kan göra ont ibland och är extra känslig... Något måste nästan vara fel. Eller är jag onormal såklart.
Okej, nu räcker det med klagandet. *stresshuvudvärken maler på*

Kände mig tvungen att gå till skolan idag trots att jag inte mår särskilt bra, hade ett prov att göra, viktigt att göra idag för det var (tror jag) den enda chansen att göra det provet om man skulle få betyg till 8:an för det, annars hade det kommit på 9:ans betyg. Det var SoS-provet och jag använde nästan hela lektionen, 80 minuter, till att göra klart det! Förstår inte hur det kunde ta så lång tid... Fick byta klassrum två gånger bara för att ingen var kvar i det jag var i första och andra gången. Så tillslut satt jag i ett klassrum tillsammans med en till. Jaja, jag blev inte helt sist iallafall, den andra i klassrummet blev det. Inget att hurra för.

Pizza till lunch med elevrådet sen, ganska trevligt var det väl. Pallade inte hela pizzan, inte i närheten, så mätt.
På idrotten, som jag fixade intyg till så att jag inte skulle vara med, så spelade vi golf, det kunde jag vara med på iallafall. Men herregud vad jag är dålig på det, jag lyckades ju inte ens träffa bollen de flesta gångerna. Sen vet jag inte om jag spelar golf som högerhänt eller vänsterhänt. Jag är ju högerhänt med spelar nog golf som vänsterhänt. Alla är vi olika.

Stora och läskiga blixtar och dunder igårnatt, jag var faktiskt ganska rädd för det skakade tydligen i marken sa mamma nu precis. Jag skulle precis sova när det började så jag släckte lampan, la mig med ryggen emot fönstret och helt plötsligt bara ser jag ett ljus. Jag blev faktiskt rädd för det var riktigt stora blixtar. Annars brukar jag inte vara rädd för blixtar och dunder. Ja, blixtar och dunder kommer från låten Diggi-loo Diggi-ley som jag älskar.

Nu ska här sovas tror jag. Har nu långhelg, fram tills tisdag, skönt! Ska försöka sova bort den rejäla förkylningen om det går.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0