Hot, hot, hot

Det har varit varmt idag, över 25 grader lätt tror jag. Då kan man ju tänka att man ska ut och steka, sola och bada vet ni men nej, här vaknar man kl 14.20 prick, tjoho. Jag gillar att sova länge men när det är varmt ute så brukar jag faktiskt vilja stiga upp tidigare. Men när jag inte vaknar förrän väldigt sent och ingen väcker mig så blir det väl att ställa alarmet eller något. Komplicerad typ jag är.

Hör hur mamma och grannen står där ute och pratar om paddling. Vi ska nog iväg och paddla v.30, ska nog bli roligt! Bara det att jag måste antagligen paddla kajak... Hur mycket styrka har jag i mina armar eller kropp överhuvudtaget - noll. Jag kanske är stark på insidan men inte utsidan!
Sommaren ja. Vad har man att göra detta sommarlov? Drömde inatt att sommarlovet tog slut mitt i juli eller något och att vi skulle vara i skolan i två veckor eller något och sen ha sommarlov igen till slutet av augusti... Udda. Paddla, Killebom om en vecka, jag och bror fyller år, säkert åka iväg någonstans med husvagn fast jag inte har någon större lust och förhoppningsvis LISEBERG!!!!! Har inte varit på Liseberg på... 2 år! Hahaha okej nu var jag väl kanske lite löjlig men allvarligt, jag har varit på Liseberg nästan varje år sen min födsel, någon gång två gånger på ett år. Har nog varit där 13-15 gånger totalt. Liseberg tillhör mitt liv.

Och därför blir det nog att åka mycket karuseller på Killebom! Även om det bara finns typ... 3 karuseller som jag åker där.

Hahaha, Lök Skywalker! Må kraften vara med dig när du skivar potatis.

Annars hoppas man ju på att iallafall en liten del av sommaren kan bjuda på något annat... Jag hoppas med hela mitt hjärta!

Ska skriva om SFC-MAIF och MAIF-ÖSK någon dag, jag lovar.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0