Host, host, host

Och lite till host. Hostar fruktansvärt mycket just nu. Och snörvlar eller är täppt i näsan. Jaja, man kan väl glädja sig åt att bihålorna inte gör så fruktansvärt ont längre!
Somnade framför datorn igår, framför skype och allt. Vaknar upp vid 8 och ser att det är skrivit till mig på skype också med gullig text, naaw. Stänger av datorn och sover tills klockan 17, fullt normalt va? Så har sovit i över 12 timmar. Sen hade jag inte ätit på över ett dygn men var inte hungrig eller någonting, men var tvungen att äta något kände jag. Efter det har jag bara legat i sängen och hostat. Mamma tror att jag har feber nu också, det såg ut som det sa hon. Perfekt, verkligen.

Helgen ska ju vara fullsmockad med grejer också. Imorgon tänkte jag vara med Evelina och kolla på fotboll på tvn och så, på lördag ska jag på kalas, på söndag är det kalas här hemma och på måndag ska jag ju till Jönköping för skyttetävling. Inte så där fullt härligt när man är sjuk. Egentligen skulle jag nog tränat boxning idag också men det går ju inte. Tror jag ska sluta på boxningen dessutom, det är inte något för mig. Jag är så grymt dålig att jag skäms.

Blir nog en film eller något nu.

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0