Godmorning world!

Godmorgon, pigg är jag verkligen, jag riktigt studsar upponer av lycka för att jag fick stiga upp kl 6. Eller inte. Jag är mycket trött men blev väckt på ett ytterst smart sätt, först ringer alarmet och precis när jag stänger av det så ringer telefonen och så pratar man i telefon i 20 minuter istället, då hade jag faktiskt "vaknat"! Duktigt va?

Är nästan klar nu iallafall, håller på att packa matsäck sen ska jag bara äta frukost, sedan är jag klar minsann! Känner att jag kommer somna i bilen, stackars Johan, kommer inte att ha någon att prata med. Inte för att jag brukar prata men... Skitsamma.

"Godnatt! (Det är okej att du ringer)" HAHAHAHA, förlåt men det var faktiskt roligt, eller hur?

Dags att kolla vad min telefon vill och sedan bli riktigt klar. Vi laddar ju för skyttetävling.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0