Glass och kartprov

Godkväll.

Solen har stekt riktigt ordentligt idag, var ute och solade innan precis efter att poolen hade satts upp, gött. Sen ska man ju inte klaga - men - ibland är det faktiskt jobbigt varmt. Till och med i skuggan och då är det riktigt jobbigt.
Magen kurrar på här, det senaste jag åt var en glass vid halv 3 tiden. Gick ner efter skolan och köpte glass med Nattis och Thomas samtidigt som jag pratade i den väl använda telefonen, höhö. Thomas är förresten en som ska börja i vår klass nästa år om jag inte minns helt fel. Fast det är ju bara en Thomas, det finns ju såklart flera, hehehe...

Kartprov idag i skolan, har ju övat stenhårt på Seterra! Kunde alla länder och huvudstäder i Europa förutom huvudstäderna i Serbien och Slovakien, f*****n att jag inte kom på dem! Belgrad och Bratislava, det borde jag faktiskt ha kommit ihåg.

Skytte var det ikväll också, gick faktiskt hyfsat ändå, iallafall andra gången jag sköt. Skulle först skjuta in ett resultat till Elitserien (20 skott) och fick där först 97 men sen så sköt jag 93, fy vad dåligt! 97 är ju mycket bra men 93!? Usch.
Sköt sedan in ett resultat till Svenska Dagbladet (25 skott), gick mycket bättre! På 20 skott hade jag skjutit 194 och på 25 skott så fick jag 242 så det är jag nöjd med! Jämna serier också, 49, 49, 48, 48, 48. Fint det iallafall, kom in i något bra läge där som behövdes.
Landskamp är det någon gång också, Sverige-Finland så får dra ner och kolla när det börjar om jag orkar kolla på det.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0