Glad Johannes Döparens dag!

~Bara för att vara lite udda~

Jajamen, midsommar idag! Det blir det vanliga, fira det här ute på landet med några andra bonnafamiljer, äta potatis och köttbullar (blää för sill), jordgubbar och sen blir det chips och sånt framemot kvällen. Grillning brukar även ske mitt i natten men det äter inte jag av.
Midsommar brukar faktiskt vara rätt så tråkigt att fira här ute men i år hoppas vi på bättre! I år har jag också Nattis med mig och Evelina kanske är där ute!
Utan Dina Andetag - Kent. Sist jag lyssnade på den låten... Naaw, det värmde i hela kroppen och kittlades i magen♥

Nej, dags att göra sig iordning kanske! En timme kvar ungefär tills Nattis kommer tror jag och då kan man inte se ut så här... Nänä.
GLAD MIDSOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0