Funderar över livet

Ligger i sängen, precis kollat på ett par avsnitt av The Big Bang Theory och ett avsnitt av How I Met Your Mother. Brukar inte kolla på det förstnämnda men haha, jag älskar verkligen Sheldons stil! Den blir ännu mer effektfull av att han dessutom är så lång och gänglig. Och How I Met Your Mother är grymt som vanligt. Barney är grym. Awesome.

Funderar över livets små gåtor. Jag vill verkligen att denna sommaren ska bli den bästa i mitt liv och jag tror att jag kan få det - med kärlek. Jag vet vart jag har den kärleken men frågan är om jag också kan få hit den så att jag kan få känna den på riktigt. Alltså, jag känner riktig kärlek, helt klart, men jag vill känna den på riktigt. Ingen förstår mig för så mycket har jag inte avslöjat. Många vet utan att det ens är jag som har berättat det. Många vet för mycket tycker jag. Men det är kanske skitsamma.
En ytterst trött Evelina ska nu försöka sova lite vilket inte lär bli något problem. Sova och drömma mig bort till drömmarnas land och till det som jag hoppades/hoppas ska bli min sommar...
Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0