För mycket koffein här...

Känner att jag druckit alldeles för mycket cola denna midsommar, mitt humör var verkligen ryckigt, hade sockerryck och koffeinryck från colan höhöhö.
Det var en mycket trevlig midsommar! Jag och Nattis hade verkligen skitkul! Satt vid vuxenbordet, de stora barnen fick sitta där i år, höhö. Sitta och kolla på när alla vuxna sjunger snapsvisor och grejer, haha.
Köttbullar, potatis, gräddfil, jordgubbar, glass, chips och cola var riktigt gott denna dag! Inte alls på samma gång förstås...
Just nu sitter jag hemma hos Nattis tillsammans med henne och Emma, haha fy fabian vad roligt vi har det! Ligger och gapflabbar åt... Något hemligt, mwihihihi. Nää jag skojar, nej jag skojar bara, vi bara flabbar åt ingenting.
Men nu ska jag vara lite social tror jag, och säkert sova snart också.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0