En vecka kvar

En vecka kvar. En enda ynka vecka och sen är det äntligen SOMMARLOV! Vilket verkar vara akut nödvändigt just nu då jag är riktigt trött och då menar jag inte som vanligt utan riktigt ordentligt trött. Somnade nästan i skolan idag flera gånger och när jag kom hem sov jag i ca 6 timmar. Och nu är jag fortfarande trött fast ska hålla mig uppe ett tag till faktiskt.
Matteprov idag, A-del. Kapitlet som handlar om samband, hoppas jag kan få MVG på det! B-delen ska göras på måndag.
Fick reda på mitt svenskabetyg idag, ligger på ett VG+, ska absolut satsa på ett MVG till 9:an. Såg mina resultat på vissa prov och det jag kunde se var ganska spritt. Ett G+, ett VG och två MVG. Fick nästan MVG på det som jag hade VG på men ja, det var det som var en del av nationella proven till 9:an så jag kanske inte ska vara jättebesviken. Vi ska lära oss att skriva så riktigt ordentligt till det nästa termin.
Somnar nästan nu...

Nämen grrrrr....

Nej, nu ska jag hålla mig upptagen.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0