En inte alltför vanlig imorgon

Gulligt att vakna upp och det första man ser är sin älskling ligga och sova. Även ifall denne person råkar befinna sig långt härifrån... Långt. För er som vill prova denna känslan - skaffa skype!
Ett försök att väcka personen i fråga ett x antal gånger, lyckades väl väcka men ändå inte. Nu har jag inte hört av honom på ett tag, han ligger väl där och sover på antagligen.
Själv är man också så trött så att man vill sova men jag har min plikt - fotboll.
Vilket påminner mig om att jag ännu inte har orkat göra ett inlägg om IFE-MAIF. Det finns inte så mycket att säga om den matchen men jag ska göra det någon gång men inte innan nästa match spelas eftersom att det är om... Ca 2 timmar.
IFK Göteborg är på besök idag på Strandvallen. Och jag ber till MAIF, Gud och alla andra - låt mitt älskade MAIF ta 3 poäng idag som de har förtjänat i många andra matcher där de har förlorat istället. SNÄLLA.
Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0