Efter en tipsrunda och glass

Så är man lagom trött. Jag fick äran att hitta på frågor till en tipsrunda, jag hade nämligen megatråkigt på kalaset. Gjorde 12 frågor, lillkusin fick säga ämnet till en fråga och fick en fråga från person i telefon. Grymt jobbigt att skriva person i telefon/person på skype hela tiden, någon dag kanske ni får reda på vem det är.

Två frågor fick ingen rätt på, mouhahaha!
De var:
Hur många Coca-Cola varianter finns det? 1. 10 X. 13 2. 17
Hur många språk ger Jehovas Vittnen ut litteratur på? 1. 94 X. 178 2. 226

Dem ni!

Någon dag kanke ni också får frågorna och då får ni minsann svara också! Fast jag säger ju alltid "någon dag" och så händer det aldrig. Vad hände med bilderna från familjedagen tex?
Imorgon ska jag stiga upp kl 6 ungefär, kl halv/kvart i 8 ungefär hämtar Johan mig och så drar vi till Älmhult till Roger och Camilla och så drar alla upp till Jönköping för skyttetävling.
Sen är det ju också nationaldagen imorgon! Yaaaay!

En sista sak innan jag går och lägger mig; Big Brother är ett riktigt skitprogram.

Godnight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0