Det börjar repa sig iallafall

Shift fungerar nu iallafall och därför frågetecken och utropstecken.

Enter fungerar nu helt plötsligt också! Trycker jag på backspace och inte är tillräckligt snabb att trycka på en ny knapp efter det så kommer det upp en massa ''''''''''' . Ja, ni förstår, det där tryckte jag inte ens på, det bara kom av sig själv när jag hade tryckt på backspace, jag har verkligen inte en normal dator efter att ha spillt några droppar mjölk...
Riktigt besviken på Mjällby idag. Idag var till och med försvarsarbetet dåligt. 4-0 förlust! Herregud...
Snälla ring, jag flippar ut snart...

Ska nog lägga mig nu, ringer det inte snart ska jag försöka sova också.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0