Check

Fotbollsinläggen - check.
Extra skytteträning - check.
Remträning - check. (AJ SOM IN I BOMBENS S*TANS H*LVETE AAAAAAAJ)
Prat om skytte och hur jag ska göra för att gå vidare - check.

Självförtroendet och självkänslan ligger på botten. Iallafall när det gäller skyttet. Detta är sista året jag är kuddskytt så det är absolut dags att börja träna med rem nu. Jag har bara obehagliga minnen från remmen i luftgeväret, blev ju tillslut att jag slutade med rem och gick vidare till stå direkt. Här är det inte riktigt samma sak.
Handen krampade något fruktansvärt och jag har ont, minst sagt. Men jag ska skjuta lite rem varje träning, det är bestämt iallafall.
Annars idag har det inte hänt så mycket. Legat och gapflabbat när jag hör att folk har somnat i skolan och dessutom har läraren låtit personen sova i några timmar! Hahaha, det hade aldrig våra lärare tillåtit...
Varit ute en promenad på en timme med Molly, jag ångrar att jag gick ut med långbyxor och långärmad tröja, det blev lite varmt så att säga.
Annars händer ingenting direkt roligt så där. Kanske snart... Vem vet. Gud.

Nu ska jag nog äta lite för jag har inget mer att säga... Jo, LEGOLAS REGERAR!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0