Best blogger ever, höhöhö

Det är ju verkligen jag, right? Bloggar varje dag efter kl 24, great!
Haha nej skämt åsido, men idag har jag faktiskt inte haft tid så jag har en ursäkt. Varit med Evelina nästan hela dagen och efter det skytteträning uppe i Ringamåla.
Vaknade av att Evelina väckte mig vid... Ja, vad kan klockan ha varit, något vid 13 kanske. Hon hade tydligen vaknat, fått ett sms om påminnelse till tandläkaren och vaknat 20 minuter innan hon skulle dit haha! Så hon hade stuckit dit och kommit tillbaka hahahaah! The little dork. Badat har vi gjort ute i poolen, kallt men ganska skönt efter ett tag. Sedan åt vi något som mamma tydligen inte hade gjort på 15 år, köttfärsfyllda fransbröd. Det var faktiskt riktigt gott!
Ja, gott var det tillskillnad från det som någon berättade om på skyttet, fralla med gräddbulle i...

Skytteträning i Ringamåla efter det. Varför jag tränade där uppe idag var för att jag skulle känna in banan lite, ska skjuta viktig tävling där på lördag ju, SSM (Sydsvenska mästerskapen). Var där och sköt tillsammans med Johan och Camilla. Och alla hade en varsin förälder med sig såklart. Först körde vi själva, idag gick det lite sådär, dålig första serie och bra sista serie. Efter det körde vi tillsammans, 10 10:or. Det går ut på att man ska skjuta 10 10:or så snabbt man kan sen ska man se vem som vinner. Alla sköt tydligen väldigt snabbt i början och träffade inte så bra men sen så lugnade tydligen alla ner sig ungefär samtidigt och då rullade 10:orna in!
Lite remträning på det. Träffade jämnt och så iallafall men ni ska bara veta hur ont det gör. Det krampar i hela armen och handen. Min kropp är egentligen för svag för det. Det blir styrketräning... Gym i höst siktar jag på, måste ju fylla 15 först.
Basmusik♥ How Low Can You Go med Ludacris, älskar den pipiga rösten, haha!

Blir nog film eller något hela natten nu om jag inte blir för trött.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0