Already home

Var hemma ca 12 idag, gött! Kom till skolan vid 8 som vanligt bara för att få veta att vi börjar kl 9, segt. Mycket segt faktiskt. Och någon gång under den väldigt korta dagen fick vi 45 minuters rast, segt det också. Jag vet inte om jag är den enda men jag är inte särskiltförtjust i långa raster, tycker det är grymt segt.
Dagen bestod inte av så mycket att göra, städa ur skåpet, alltså slänga de 6 mappar som var kvar och tvätta av med en svamp, inga större problem. Hamburgare ute till lunch efter det, 9:orna hade hela matsalen för sig själva idag, avslutningsmiddag.
Jag kan inte fatta att det är skolavslutning imorgon. Jag har gått ut årskurs 8! Jag har gått i skolan i 9 år!

Vi får hoppas på ett underbart sommarlov. Om det som någon lovat ska hända händer så kommer det nog bli helt underbart, som det verkar nu iallafall.
Trött, trött, trött.
Tänkte g ut och lägga mig i solen lite, kritvit är man ju, som alltid. Somna i solen hade varit skönt faktiskt. Jag drar ut med datorn helt enkelt.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: annsoh

Hej, jag ser att du kollar.

Kolla inte då.

Sluta då.

Men varför fortsätter du?

HÖR DU DÅLIGT!

jag sa sluta!

skyll dig själv då!

Det här är sista gången!

KOLLA INTE!

erkänn du läser och kollar

fortfarande synd.

annsoh.blogg.se

2011-06-16 @ 20:09:16
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0