08'or är sämst

Det bevisade dagens domare i matchen. Sen var det också linjedomarens fel, hur i h*lvete kan man missa en sådan solklar offside!? Piss åt 08'or. För att jag redan avskyr dem men nu är det nästan värre.
Som ni förstår så förlorade Mjällby, 0-2. Mycket tidigt gjorda mål, tror båda var inne innan det hade gått 15-20 minuter. Första på straff, straffen var rättvis, synd ändå för Asper var nära att ta den... Andra målet kom efter en helt solklar offside, alltså så borde det inte ha blivit mål.
Matchen i sig var ganska jämn. Men herregud, varför tar de Osiako med från start!? Så fort han blev utbytt så gick spelet mycket snabbare och bättre! För de tog in Sam Petrone!!!! Haha jag vet inte varför men jag blev så glad när de bytte in honom, jag nästan hoppade upp och ner. Nej, skämt åsido så blir jag sådan när jag är övertrött.
Hoppar upp och ner, skriker, tappar saker, piper, somnar på soffan, drömmer mig bort till det som förhoppningsvis blir framtiden... Ja, sådant gör jag när jag är övertrött.
Och nu kanske det är dags att sova. Men jag hoppas att jag kan prata i telefon eller något istället.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0