It's not you and not me... It's them

Förlåt om jag inte hört av mig. Men mitt hjärta är riktigt krossat. Har bara gråtit och gråtit hela dagen och natten, har till och med gråtit så att jag har spytt. Tårarna bara fortsätter att rinna, de går inte att stoppa. För att få ett litet uppehåll på dem får jag distraheras av en film eller något, annars rinner dem bara. Har nog sett 3 filmer idag plus många serier och så fort de har tagit slut så börjar tårarna rinna igen. Det är löjligt men mitt hjärta är faktiskt krossat.

Det dumma är att det inte är han eller jag, vi älskar varandra. Det är några som försöker förstöra för oss. De ger mer och mer problem. Vi har klarat igenom många men det här är riktigt allvarligt. Det är något som inte stämmer och jag måste få veta sanningen. Jag är rädd att han har blivit tvingad att säga något som han inte vill... Jag är riktigt rädd.
Jag brukar respektera andra religioner men detta är sjukt. Hur kan man bara göra så!?
Jag kan inte berätta mer än så här. Men ni ska veta det att jag mår inte bra. Jag kan inte finna ord.

Därför har jag inte bloggat idag och kanske kommer jag inte göra det imorgon heller... Det finns ju ändå inget roligt att uppdatera om. Jag bara gråter ju...

När Killebom är i stan på onsdag, då kanske jag uppdaterar något för om det blir som förra året kommer det bli grymt kul! Dock är jag deprimerad nu och vet inte om det kommer vara så... Mina vänner får rädda mig från att börja gråta mitt bland allt folk nere vid tivolit...
Jag kommer att kämpa för dig, för jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0