Harry Potter feber

Harry Potter har varit en del av min uppväxt. Jag vet att jag kommer gråta när jag ser filmen, inte bara för att det är slutet utan även för alla de som kommer att dö. Eftersom jag har läst boken så vet jag ju vilka som dör och jag kan säga att de personerna betyder faktiskt mycket för mig, en är faktiskt en av mina favoritkaraktärer. Jag gråter bara jag ser trailern faktiskt, det är så vackert på något sätt. Och ändå så... Jag vet inte hur man ska förklara det. Jag älskar Harry Potter helt enkelt.

Jag är riktigt Harry Potter galen, det är en sak som är säkert. Ville verkligen se den sista filmen på premiärdagen och tiden som var inatt kl 00.01 men biljetterna var tyvärr slut.
Hade bokat biljetter till idag kl 14.45 istället men fick ett sms av Johan för ett tag sedan, han undrade om jag ville åka ner till Malmö ikväll och kolla på fotboll då hans kompis inte fick ledigt från jobbet. Kval till Champions League, nej, då kan till och med faktiskt jag vänta med att se på Harry Potter tills imorgon istället. Ska ta med kameran till matchen ikväll, får se hur bra plats för att fota jag får bara.

Just nu är jag inne i en riktig Harry Potter fas. På 2 dygn så såg jag Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 3 gånger. Och nästan alla andra Harry Potter filmer har jag sett de senaste 2 veckorna också för den delen. Och jag tröttnar inte för så galen i Harry Potter är jag. Har suttit och laddat ner en massa appar till mobilen om Harry Potter också för den delen, vilket mest har resulterat i nya bakgrundsbilder till telefonen, kolla bara exemplen här under.
Märks vilka som är mina favoritkaraktärer; Ron, Fred och George Weasley, hur kan man inte älska dem!?
Brilliant
Wicked
You see... I'm holy. Holey, Fred, geddit?
Of all ear-related jokes you choose "I'm holy", that's pathetic.

Love them.

Jag och min Harry Potter själ ska kolla på olika klipp om Harry Potter på youtube nu, brilliant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0