Guldmedaljör och just nu... Ett krossat hjärta

Kom hem med ett stort leende och ett underbart humör efter skyttetävlingen idag!

Guldmedaljör i fält med stöd! Är faktiskt stolt över mig själv! Och 193 på bana, det kanske inte räcker så långt men det var det bästa jag haft på länge!
Trodde det här humöret skulle hålla i sig hela kvällen också men nej... Hjärtat mitt blev krossat. Vi får hoppas på en förbättring, inte alls omöjligt, bara väldigt svårt just nu.

  • Jag tror att jag ska ta en bloggpaus. Just nu så mår jag inte riktigt bra och orkar inte skriva något, inte ens om fotbollen. Jag kommer inte sluta blogga, kommer antagligen skriva något litet inlägg per dag iallafall. Men jag vet inte hur det blir med de två senaste fotbollsmatcherna, sen är det ju en match imorgon också. Vi får se hur jag gör.

    Ska visa guldmedaljen och sånt också haha! Nej skojar, det är inte så mycket att se. Men ändå.

    Förresten, blev intervjuad och fotad av tidningen idag! Inte första gången jag blir fotad av tidningen med första gången intervjuad faktiskt! Så får se om det kommer in i tidningen på måndag eller något då, höhö...

    Jaja, Evelina kommer kanske hit sen och tröstar mig, det behöver jag! Underbar vän♥

    Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0