Efter lite slit blir det nu tv och slapp

Steg upp kl 9 imorse för att se sommarlovsmorgon. Tidigaste jag har stigit upp på sommarlovet, om man inte räknar med skyttetävlingar, inte för att jag minns om det har varit någon... Det har det nog inte förresten, skippade den som var dagen efter skolavslutningen ju. Jaja, skitsamma, massa svammel jag håller på med.
Har varit ute i trädgården tillsammans med bror och mamma och jobbat lite. Trädgårdsjobb är absolut inget för mig. Om jag ska vara ärlig så är jag riktigt lat och tycker det är grymt jobbigt. Nej, då dammsugar jag hellre.
Nu är det lite tv som gäller och slappa. Skönt.

Hjärnan får dock inte slappna av, den är på högvarv i funderingar. Planering inför... Antagligen nästa vecka och vem vet, kanske livet ut.

Killebom nästa vecka med ju som ni säkert har fattat nu... Sweet!

Har också lite bilder från idag med när jag posar i poolen och i "luften", ni måste se haha!
Jaja, ska kolla på Simpsons, och måste verkligen skriva om fotbollen idag, innan nästa match som är på söndag och imorgon är jag iväg hela dagen.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0