Dagens inköp

Tjolahopp. Varit inne i Karlshamn idag för ett kort besök på Östersjöfestivalen. Träffade Evelina, har inte fått tag på henne så var överlycklig, höhö. Nej men vi måste fixa skjuts till Strandvallen imorgon, åka in till Kristianstad och shoppa (gillar inte att säga/skriva shoppa av någon anledning...) och ha ett Harry Potter maraton för jag vill se den sista filmen igen på bio och får nog skynda mig med det! Hon vill nämligen se alla andra filmer först innan hon ser den och det kan man ju förstå. Har man inte sett alla andra, eller ja, iallafall de två/tre sista så fattar man antagligen ingenting. 
Iallafall, här är dagens inköp... Rea i hela Karlshamn, höhö. Jag brukar inte intressera mig så värst för kläder och har verkligen noll koll på mode och sådant skit men jaja, här har ni lite kläder iallafall.
Klänning från BikBok, gav 49 kr för den, höhö.
Linne från BikBok, 99 kr


Munktröja från... Ja, såklart BikBok det också, 150 kr


Och så har jag en ny tv nu också! Bytte ut min 19 tum (hehehe) till en 36 tum, sweet! Och direkt börjar man lira lite Harry Potter... Nördstämpel i min panna.


Så... En deppig Evelina som ändå blev nöjd med inköpen och den nya tvn!


Jag? Slitet hår? Näääää, inte alls. (Yes, ryck på bilden)


Har andra nyheter som jag är glad över! Det har dock med fotboll och göra! Nördstämpel i pannan för det också ja. Tell you later maybe.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0