Att vara uppe i 22 timmar tar på krafterna

Somnade kl 11 i förmiddags. Yes, var uppe hela natten och morgonen och kollade på Harry Potter filmer tillsammans med Evelina. Vid 11 på förmiddagen så somnade vi båda två och vid 5 tvingade mamma upp oss för att äta lite middag men sen så fick vi gärna sova igen. Det har jag dock inte gjort men jag är verkligen sjukt trött, det slet bra på kroppen att vara uppe i 22 timmar.
Igårkväll var det cowboyfest men för ett Mjällbyfan som jag så åkte man iväg till underbara Strandvallen mitt i allting och fick se Mjällby vinna med 5-1 mot Gefle! FY FABIAN VAD DET VAR UNDERBART! Mer om det någon annan gång.
Nu ska jag göra milkshakes tror jag och så borde jag lägga mig innan jag bara somnar rätt upp och ner.
"Många" besökare här igår och idag, sweet. Men jag skriver ju ändå inte som jag borde här, inte ofta eller någonting. Jaja, någon gång kanske jag börjar ordentligt igen.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0