Vindruvor

Mmmm... Vindruvor är så gott. Sitter och mumsar i mig det, så gott... Om man skulle ta ett glas apelsinjuice också!

Dagen har varit ordentligt ryckig hahaha! Vilken tur att jag blev på bättre humör för en sak igårkväll, gjorde verkligen så att jag var på gott humör idag :) Hahah shit vad jag och Felicia har skrattat! Hade ordentliga ryck i matsalen! Tex fick hon damp för att jag inte hade märkt att hon hade lagt mina nycklar i hennes glas! Sen slängde hon ut mina nycklar på golvet så att det ena hänget gick sönder! Så vi satt och skrattade, skrattade och skrattade som faaaan!

Gött har det varit idag iallafall! :D Nu blir det Simpsons!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Felicia

TJONG kineees

2011-01-31 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0