Vad gör vi? Nu kör vi!

Lyssnar ihjäl mig på låten Fanta Och Rosé, vad gör vi? Nu kör vi! Hahaha underbar festmusik eller nåt!

Annars idag har det inte hänt ett skit. Fick stiga upp när Felicia ringde och prata med henne en stund, allt slutade med att jag pratade med hennes syrra Tove istället. Sen ringde Nattis på mobilen mitt i allt och så pratade jag med henne istället hahaha. Ja just det vafan, Nattis ringde mig kvart över 1 i natt och vid 2 hahahah vafan xD Vi pratade all möjlig skit :D Fast när hon ringde vid 2 var jag på väg att somna så då svarade jag inte ^^

Just nu håller jag på att spränga öronen här... Bör skruva ner volymen på högtalarna, hehehe. Så... Nu blev det lite skönare för öronen och huvudet ^^

Aja, inget mer att skriva, ska nog kolla på en film snart! Tjobo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0