Tre kor som gjorde mig platt

För ett par timmar sen blev jag mosad av tre kor så att jag och min bil blev platt där på grusvägen. Vilken tur att det bara dröjde några sekunder innan jag och bilen magiskt poffade upp igen och körde vidare.

Jag gillar att spela Mario Kart Wii, man kan komma på så dramatiska historier.

Hahaha ja som ni förstår har jag spelat lite Mario Kart Wii idag med mamma, mamma som spelade för första gången mot mig som nördade det en gång i tiden. Tro mig, mitt protokoll är fullt av guldmedaljer!
Just nu kollar jag lite på Rena Rama Rolf, Rolf och Nisse gör Rödluvan och vargen... Ehm, det ser lite udda ut. När Rolf jagar Nisse med en motorsåg och Nisse skriker lite lagom tjejigt.

Annars har jag ätit 6 stycken små ostmackor. Smält ost då såklart. Fy fabian va länge sen det var jag åt det.

Nu pratar dom om Let's Dance på tvn, det börjar ju på fredag. Jag tror att Alexander Rybak kan dansa bra, han har ju trots allt dansat mycket i sina musikvideos, lite på scenen? Kanske inte sån dans men iallafall ^^ Alexander Rybak är faktiskt ganska grym.

Nu tänkte jag dra upp datorn och mig själv till mitt rum istället, kanske se nån film eller jobba klart med bilderna till ett inlägg. We'll se.


Kommentarer
Postat av: AlexThell

Hoppas du lyckas med nyårslötet! Hur äre då?:)

2011-01-04 @ 20:27:52
URL: http://alexthell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0