Träning och plugg

Godeftermiddag. Sitter på mitt rum och lyssnar på musik, har precis gjort lite sit-ups och andra träningssaker, behövligt. Funderar på att ut och gå/jogga/springer/vad-jag-orkar en runda med hunden.

Annars skulle detta varit en pluggdag som är mycket mer än välbehövlig! Ett teknikarbete som ska in om 2 veckor som jag knappt börjat på, aj aj aj... Det är faktiskt svårt att hitta information om kameran.

Nej men ut ska jag nog iallafall, kanske borde byta om till något lämpligare än jeansleggins ifall jag nu skulle få värsta energikicken och börja springa...? Dock har jag ju alltid i hela mitt liv haft jättelätt för att få håll, inte så bra när man verkligen vill springa och sen klarar man inte det pga smärta.

Aja, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0