Sorry guys

Sorry guys, har inte hunnit blogga idag som ni antagligen märkt! Har varit iväg nästan hela dan och kvällen och så orkar jag inte mobilblogga.

Iallafall har det ju varit skola, som började segt och tråkigt och slutade med jag och Nattis som gapskrattar, är hypra och ja... Super var det iallafall, jag börjar nå ett av mina egna mål nu, känns förjävla bra! :)

När jag kom hem sen så spelade jag lite Mario Kart Wii, kände för det hahah. Det gick... Inte så fruktansvärt bra. Och när det väl gick bra så skulle vi åka iväg.
Vi åkte iväg till Karlshamn och hämtade en sorts släp och möbler. Möbler till mammas nya lägenhet. Tänkte att det var dags att skriva det nu (kan ju väcka förvirring senare), att mamma ska flytta. Ja, mina föräldrar ska skiljas. Inget mer att snacka eller skriva om. Det var iallafall jag, mamma, pappa och morfar som gjorde detta. Sen åkte vi till Grödby och hämtade 2 resårbottnar, sen åkte vi till Hjortakroken (där mammas nya lägenhet är) och lämnade möblerna. Kan ju säga att lägenheten är långt ifrån klar, hela köket och ja, massa. De håller ju på att renovera där nu. Efter det åkte vi och lämnade släpet i Karlshamn igen och sen så åkte vi upp till Grödby igen för att käka middag hos Jeanette och Fredrik. Brorsan var också där, vi hade lämnat honom där innan.

Har också kollat på handbollen idag, Sverige-Argentina. Skit skit skit I say...

Nu ska jag kolla det sista på datorn innan jag ska lägga mig, somnar nog ganska tidigt idag för att vara mig, somnade redan i bilen på vägen mellan Karlshamn-Grödby, hehehe. Jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0