Smart att glömma sitt presentkort

Var ju i Kristianstad idag tillsammans med Felicia och gick runt lite och kollade. Köpte en tröja, ett par jeansleggins och mascara på H&M. Smart som jag är glömde jag mitt presentkort på 150 kr på H&M hemma, mina pengar tog ju fan nästan slut hahaha. Nej okej, inte så att jag är pank, jag har lagt undan 700 kr som jag ska ha till en Mjällby-tröja :) En liten hamburgare och dricka hann man med på McDonalds också, en McFlurry Toblerone åts det också på. Glass på vintern funkar alldeles utmärkt. Fyfan va god den glassen var!
Åkte hem med tåget vid 20 i 4 sen, pappa körde tåget så jag och Felicia fick åka gratis, inne i hytten hahaha! Har gjort det en gång innan och fyfan, det är jävligt ostadigt! Och man kan må illa, man ska helst sitta ner i tåg ^^

Nu kollar jag iallafall på film på tv, John Tucker Must Die heter den.

Aja, får se om jag ska publicera inlägget om fotbollsåret 2010 nu ikväll! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0