Skolan börjar imorn.... Vart tog jullovet vägen?

God eftermiddag på er folket. Jag sitter här i tv-soffan framför tvn och kollar på Scrubs, det är nice det! Har precis gjort och ätit lite pannkakor, blev en slags frukost faktiskt haha. Skulle ju gå upp i tid dag, vaknade vid 11 kanske och gick faktiskt upp. Sen sov jag 2 timmar på soffan istället haha. När jag vaknade vid 1 så var helt plötsligt hela familjen borta och så var jag hemma själv bara så där. Förutom hunden och katten då. Så stack upp och duschade, sen gick jag ner igen med datorn och började laga pannkakor...  Jaa, typ det jag har hunnit med.

IMORN BÖRJAR SKOLAN! Det var ju inte alls längesen den slutade? Jullovet gick ju jättesnabbt, iallafall nu sista tiden, början var ju inte så bra. Men shit... Jag har inte gjort min teknikuppgift, har inte ens börjat! Tack och lov är det en månad kvar innan vi ska lämna in den men ändå, hade ju kanske mer tid på jullovet fast jag var iväg ofta. Jag har inte ens bestämt riktigt vad jag ska skriva om på uppgiften men blir antagligen om kameror. Vi får väl se hur det blir iallafall.
Börjar med matte imorn... Great.

Men det jobbigaste med allt är ju ändå att stiga upp så förbannat tidigt.. Ett nytt nyårslöfte är kanske att kämpa för att komma upp i tid, vad sägs om det? Jaa, det låter bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0