Skäms inte för att skratta!

Yo mannar, precis kollat klart på alla komediserier jag alltid kollar på varje dag, Simpsons, Family Guy, Scrubs och How I Met Your Mother! Bra som fan som vanligt!
Annars sitter jag och lyssnar på Mohombi och Lada Gaga på Spotify, nice!

Skolan idag var skrattig! Hahaha vilket jävla ryck jag och Felicia hade! Bara för att bevisa för folk att vi inte skäms över att gapskratta så mycket ;) På "10-rasten" så hade vi galet ryck när hon gick runt i fritan med mig på ryggen gapskrattandes! Hahaha fyfan va folket glodde, glo ni bara, spelar ingen roll ;) På en annan rast så skrattade vi mest åt några som "bråkade", hahaha löjligt! ^^ Mycket skratt var det idag iallafall, så jävla gött säger jag!
Yesbox, jag har funnit lite självförtroende, kanske märks? ;)

Annars inte mycket mer... Ett par roliga ord har kommit upp under dagen som tex pappersförsamling.

Gjort bort mig har jag också gjort faktiskt.. Jag skäms inte för att skratta jävligt mycket längre men det här var lite... Fail. Och en annan sak som också skrämmer mig hahaha fy!

Nu ska jag checka runt på detta internet! Bloglovin blir det kaa!

Jag och Felicia är helt klart bäst för fan! Här är det skratt och världens bästa humor som gäller, yexbox!

Ajöss till sjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0