Skall vi dansa? (norska)

Jag bloggade inte igår, hörde inte av mig överhuvudtaget. Ni måste ju undra vafan som hade hänt mig!? Tänk om jag bara hade försvunnit!? Nej, jag var i Mjällby, kan räknas som likadant. Var och besökte the Blom family, Line & co. Skratt och ryck som vanligt. Och lite glass och fanta. En tripp till affären som var SMOCKFULL! 4 personer, jag, Line och två i personalen!

Hanna Graaf sa "lol" på tvn nyss med skyhög röst... Ehm.

Efter att ha varit i Mjällby sov jag över hos Felicia, vi blev sams igen så att säga. Vi var egentligen aldrig osams men ja, lite konstigt iallafall. Ja, vi satt iallafall vid datorn och så, gapskrattade åt hennes hund Mollie som har häng. Sen somnade vi någon gång mellan halv 2-2 kanske. Idag så har vi kollat på bio i Bromölla!

Alexander Rybak nu i Let's Dance... Herregud så söt man får lov att va då. Och han dansade bra också, nice! Höga poäng fick han fan, fiiint! Wow, nu fattar dom faktiskt att Alexander Rybak är från Vitryssland, grattis, sånt borde ni kanske ha koll på programledare. Bara för att jag visste det hahaha.

Norska "Skall vi dansa?" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Let's Dance låter ganska mycket bättre.

Aja, nu återgår jag till tvn! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0